Masaż Sportowy
Refleksologia

MASAŻ LECZNICZY SPORTOWY KĘDZIERZYN-KOŹLE

Masaż leczniczy sportowy Kędzierzyn-Koźle, Masaż-KK, Masaże Kędzierzyn-Koźle

Nasz cel to zabezpieczenie twoich potrzeb zdrowotnych:

skuteczna rehabilitacja i profilaktyka.

Masaż klasyczny to najpopularniejszy rodzaj masażu w Europie. Łączy w sobie różne techniki masażu, w tym głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, wyciskanie i wibrację. Masaż klasyczny ma na celu rozluźnienie mięśni, poprawę krążenia i zmniejszenie stresu.

Masaż Klasyczny

Masaż tkanek głębokich to rodzaj masażu, który skupia się na głębokich warstwach mięśni i powięzi. Jest to bardziej intensywny rodzaj masażu niż masaż klasyczny i może być stosowany do leczenia dolegliwości bólowych, takich jak ból pleców i szyi. Masaż tkanek głębokich może być bolesny, ale może być również bardzo skuteczny w łagodzeniu bólu. Ten rodzaj masażu stosuje się w masażu leczniczym i sportowym.

Masaż pleców

Masaż sportowy to rodzaj masażu, który jest stosowany w celu przygotowania sportowców do treningu lub zawodów. Masaż sportowy może pomóc w zmniejszeniu bólu, poprawie zakresu ruchu i zapobieganiu kontuzjom.

masaż sportowy na nodze

Masaż prenatalny to rodzaj masażu, który jest przeznaczony dla kobiet w ciąży. Masaż prenatalny może pomóc w zmniejszeniu bólu pleców, poprawie krążenia i przygotować ciało do porodu

Doula w domu

Refleksologia to rodzaj masażu, który polega na stymulowaniu punktów na stopach, które są połączone z innymi częściami ciała. Refleksologia może być stosowana w celu leczenia różnych dolegliwości, takich jak ból, stres i bezsenność.

Refleksologia Terapia
Masaż Klasyczny